רפאלי רפי – משרד עורכי דין

לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

    עורך דין לענייני פשיטת רגל

    במידה ואתם מחפשים אחר שירותיו המקצועיים של עורך דין לענייני פשיטת רגל, הרי שהגעתם למקום הנכון. משרד עורכי הדין רפאלי רפי, עוסק במתן ייעוץ, ליווי וייצוג משפטי מתקדים בענייני פשיטת הרגל, על כל שלביה השונים. משרדנו יעמוד לשירותכם בכל ויסייע עוד מהשלבים הראשונים בהם נעמוד על זכויותיכם והחובות שנותרו לכם, כך למעשה נבנה את תכנית הפעולה הנחוצה לשם תחילת הליך של פשיטת רגל, אשר עתיד להעניק לכם את האפשרות להתחיל מחדש.

    על שירותיו של עורך דין לענייני פשיטת רגל

    עורך דין לענייני פשיטת רגל יהיה איש המקצוע אליו תפנו בשעה שהחובות רק גוברים ואין באפשרותכם להחזיר אותם. התמודדות יעילה עם תהליך זה תכלול את שירותיו של עורך דין המתמחה בנושא ומכיר את הנהלים והחוקים בתחום זה. כך למעשה תוכלו להבטיח כי גם במידה וכעת אתם נמצאים במקום של חוסר וודאו, עדיין תוכלו בעתיד להשיב את השליטה על החיים לידיכם ולהתחיל מחדש, בלי לדאוג לגבי נושים אשר רודפים אחר החוב שלכם.

    עבודתו של עורך דין המתמחה בפשיטת רגל תכלול את השלבים הבאים:

    • הגשת בקשה מפורטת לפשיטת רגל.
    • קבלת צו כינוס נכסים הקובע גם את גובה התשלומים החודשיים שלכם.
    • הכרזה על מגיש הבקשה בתור פושט רגל.
    • קבלתו של צו הפטר שנועד למחוק את כל החובות של החייב.

    עורך דין לענייני פשיטת רגל עוזר לכם להתחיל מחדש

    אנשים רבים אשר מוצאים את עצמם בחובות כבדים, נמנעים לרוב מטיפול מוקדם במצב, וכך מגלים כי הריבית רק עולה והחובות ממשיכים לחנוק. פנייה אל משרד עורכי הדין רפאלי רפי, תאפשר לכם להיעזר בתמיכה המשפטית הנחוצה לשם יציאה מהחובות ופתיחת דף חדש ונקי בחיים. תהליך פשיטת הרגל נועד לאפשר למי שנקלע למצוקה אמיתית את הדרך להתחלה חדשה ונקייה מחובות בו בזמן שיתבצע תשלום, לפחות חלקי, לנושים אשר ממתינים לקבלת כספם. צרו קשר עם משרדנו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בפתיחת דף חדש בחייכם.

    עורך דין לענייני פשיטת רגל עוזר לכם להתחיל מחדש

    פשיטת רגל

    במצב של חדלות פירעון בין ,כאשר אין יכולת החזר חובות, הפתרון לעיתים הוא כניסה להליך של פשיטת רגל.

    הליך זה מרכז באמצעות נאמן על נכסי החייב שממונה ע"י בית המשפט המחוזי את כל פעולות הגבייה, כאשר היתרון של הליך פשיטת רגל הוא בכך, שכנגד החייב מעוכבים כל ההליכים

    ניתן צו כינוס ,הכרזה על פשיטת רגל ולבסוף הרגע המיוחל הסדר נושים ובסוף התהליך החייב אמור לקבל הפטר כלומר: מחיקת כל חובותיו ופתיחת דף חדש בחייו, תנאי בל יעבור לכניסה של הליך פשיטת רגל הינו תום לב ביצירת החובות.

     

    הליכי פשיטת רגל – דף חדש והסוף לחובות

    החל מרגע מתן פסק הדין הקובע הפטר לחייב בחובותיו, יש להגיש את פסק הדין בכל תיקי ההוצאה לפועל לצורך סגירתם וכן לנושים האחרים בפשיטת הרגל שאינם בהוצאה לפועל.

    ביטול הבקשה לפשיטת רגל וביטול הכרזת פשיטת הרגל – חוסר תום לב

    הבקשה לפשיטת רגל וכן הכרזת החייב כפושט רגל ניתנת לביטול בכל שלב בהליך על ידי המנהל המיוחד, הכונס הרשמי, נושים ובית המשפט המחוזי. על כן, יש לנהוג בכל שלבי ההליך בתום לב ולמלא אחר כל ההוראות על ידי הנאמן, המנהל המיוחד, הכונס הרשמי ובית המשפט המחוזי וכל זאת על מנת למנוע ביטול הליכי פשיטת הרגל.

    לאחר הגשת ההפטר בתיקי ההוצאה לפועל והגשת ההפטר לנושים יופטר החייב מכל חובותיו , והחייב יוכל לצאת לדרך חדשה בחייו .

     

    עיכוב הליכים בהוצאה לפועל לפני מתן צו כינוס בפשיטת רגל

    השלב הראשון הינו הבקשה לצו כינוס. השלב השני והוא באחריות החייב לאחר בקשת עיכוב הליכים בתיקי ההוצאה לפועל על מנת שהנושים יחדלו מהליכים שונים נגדו הוא להודיע בכל התיקים על הליך הפש"ר צו הכינוס,.

    צו כינוס בבקשה לפשיטת רגל, הנאמן בהליך פשיטת הרגל וצו התשלומים החודשי

    לאחר שעיכבתם את ההליכים בתיקי ההוצאה לפועל באמצעות הבקשה לפשיטת רגל הגיע תורו של צו הכינוס המיוחל.

    צו הכינוס בפשיטת רגל הינו צו מבית המשפט המחוזי שניתן לאחר תגובת הכונס הרשמי ובו נקבע בהתאם לפקודת פשיטת הרגל סכום גובה התשלום החודשי בצו התשלומים, מינוי המנהל המיוחד בתיק וכן מועד הדיון.

    כמו כן צו הכינוס מפרט את כל ההגבלות במסגרת פקודת פשיטת הרגל לרבות: עיכוב יציאה מהארץ, ייסוד תאגיד, שימוש בכרטיסי אשראי, המחאות ועוד.

    בצווי הכינוס, ניתנת הוראה לביטול הגבלת רישיון הנהיגה בהוצאה לפועל ללא צורך בהגשת בקשה מפורטת לרשם ההוצאה לפועל, אלא בהגשת צו הכינוס בפשיטת הרגל במחלקת יישום בהוצאה לפועל.

    עדכון צו הכינוס בתיקי ההוצאה לפועל ועדכון הנושים בהליך פשיטת הרגל.

    לאחר קבלת צו הכינוס יש לעדכנו בתיק ההוצאה לפועל למתן עיכוב הליכים קבוע וכן לעדכן את כל הנושים בדבר פנייה להליך פשיטת רגל.

     

    צו כינוס בפשיטת רגל – בקשה לביטול עיקולים, ביטול הגבלות

    באמצעות הליכי פשיטת הרגל קיימים הליכים בהוצאה לפועל הניתנים לביטול במסגרת הליכי פשיטת רגל לרבות: ביטול הגבלת רישיון נהיגה, ביטול עיקול משכורת, ביטול עיקול חשבון עו"ש ועוד.

    החייב בפשיטת רגל – דיון בהכרזה על פשיטת רגל והמשך הליכי פשיטת רגל

    לאחר מתן צו הכינוס נקבע מועד לדיון בהכרזה לפשיטת רגל בהתאם לפקודת פשיטת הרגל.

    בדיון ייבחן תום ליבו של החייב, תשלום הצווים החודשיים שנקבעו בצו הכינוס, אישורי מסירה בדבר ההודעה לנושים לפנייה לבקשה להליכי פשיטת רגל ובסיום הדיון יכריז בית המשפט המחוזי על החייב כפושט רגל.

    כמו כן, בדיון זה ניתנת לנושים ועורך דין מטעמם האפשרות להתייצב גם הם לדיון ולהביע את התנגדותם לבקשת החייב להכרזת פשיטת רגל.

    הפטר בפשיטת רגל – סיום הליך פשיטת רגל בהסדר נושים והפטר חלוט

    השלב הבא בהליך פשיטת הרגל הינו סיום ההליך בהסדר נושים והפטר חלוט על ידי בית המשפט המחוזי ובהתאם לפקודת פשיטת הרגל.

    שלב זה בהליך הינו מטרתו העיקרית של הליך פשיטת הרגל ובו הפטר חובותיו של החייב ופתיחת דף חדש בחייו.

    למתן הפטר בהליך יש להניח תשתית כי החייב פעל בתום לב בכל ההליך ושלבי פשיטת הרגל, שילם את כל צווי התשלומים שנקבע בצו הכינוס והגיש את דוחותיו החודשיים.

     

     

    לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

      לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

        חברות שיווק וקידום
        להתחלת שיחה
        לשיחת יעוץ ללא התחייבות
        היי כאן רפי
        למתי תרצה לתאם שיחת ייעוץ טלפוני ללא התחייבות