רפאלי רפי – משרד עורכי דין

לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

    עורך דין נזקי צנרת

    אנו רואים לא מעט מקרים בהם דירות, בתים ואפילו בניינים שלמים נהרסים כתוצאה מנזקי רטיבות וצנרת. נזקים אלו במקרים רבים פוגעים באיכות חיינו ודורשים מאיתנו השקעה של משאבים רבים לשם תיקונם. בכל מקרה של נזקי צנרת אנו ממליצים לכם לגשת אל עורך דין נזקי צנרת המתמחה בתחום אשר יעזור לכם לקבל פיצוי ושיפוי בעקבות כל הנזקים שנגרמו לכם.

    מי הוא עורך דין נזקי צנרת ומה הוא תפקידו?

    עורך דין נזקי צנרת הינו עורך דין לכל דבר ועניין אשר עיקר התמחותו תהיה בעבודה עם נזקי צנרת ומים לצד נזקי רכוש והתנהלות אל מול חברות ביטוח ונותני שירותים מטעמם. עורך דין נזקי צנרת ידע ללוות אתכם לאורך כל התהליך תוך כדי אפיון ומתן מעטפת מלאה לרבות בדיקה של מקור הנזק והבאת מומחה אל הנכס שלכם אשר יבדוק מה הם הנזקים, מה מקורם ומה הוא היקף הפגיעה בנכס שלכם.

    אנו מאמינים כי ישנה חשיבות רבה לבדיקת מקור הנזילה, איתור הנזילה וחוות דעת מן בעל מקצוע המתמחה בתחום. חוות דעת זו הינה בעלת חשיבות משפטית רבה ותלווה אתכם לאורך כל התהליך המשפטי, כמו כן באמצעות איתור הנזילה נדע בדיוק מי הם האשמים ובאילו הליכים לנקוט ואל מול מי. עורך דין נזק מים ידע להסתכל על התמונה הכוללת וללוות אותנו כל הדרך עד הפיצוי המקסימלי והמיטבי ביותר עבורנו.

    טיפול ראשוני בנזקי המים

    לפני שאנחנו מתחילים לחשוב איך אנחנו תובעים את הפיצויים שלנו מוטב שנתחיל טיפול ראשוני בנזקי המים. נזקי רטיבות וצנרת עלולים לפגוע פגיעה משמעותית בנכס שלנו וזיהוי מוקדם של הבעיה לצד טיפול ראשוני בנזקי המים יכול למנוע נזקים חמורים אף יותר אשר יכולים לפגוע בנו הן ברמה הכלכלית, אסתטית וברמה הבטיחותית.

    כאשר אנחנו מדברים על נזקי מים אנו רואים מגוון רחב של סממנים אשר יכולים לסמן לנו על נזקי צנרת לרבות – עלייה משמעותית בחשבון המים החודשי, קילופים מן הקירות, צבע שדוהה, ריח של עובש בחלל, כתמי רטיבות ועוד.

    לכן אנו נרצה לפנות אל בעל מקצוע המתמחה באיתור ותיקון נזילות אשר יבדוק את הנכס שלנו, את הצנרת שלנו ויבצע איטום כנדרש לפני שנמשיך הלאה אל השלבים הבאים.

    קבלת דוח איתור נזילות מפורט ומסודר

    כיום אנו רואים מגוון רחב של אינסטלטורים ונותני שירותים המתמחים באיתור נזילות. אנו נרצה לעבוד אל מול בעל מקצוע המתמחה באיתור נזילות אשר עובד בטכניקה ללא הרס יחד עם מכשור מתקדם ומקצועי.

    אנו נעדכן את בעל המקצוע שאנחנו מתכוונים לפנות לערכאות משפטיות ו/או לתבוע את חברת הביטוח בנזילה לכן קיים צורך בעבודה עם בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר ינפיק עבורנו דו"ח איתור נזילות מפורט אשר יפרט את כל הבדיקות שנעשו ואת מוקדי הרטיבות השונים.

    כמו כן לאחר שיש בידינו את דוח איתור הנזילות של בעל המקצוע אנו נרצה לפנות אל מהנדס בניין ואל שמאי מקרקעין אשר ידעו להעריך ולאמוד עבורנו את היקף הנזקים השונים, את הירידה בערך הנכס וכמה יעלה לנו לשקם את אלו.

    כאשר יש לנו דוח איתור נזילות, דוח מהנדס בניין ודוח שמאי מקרקעין בכתב התביעה נוכל להוכיח את הנזקים בצורה משמעותית וחזקה.

    את מי אנו נרצה לתבוע במקרה של הצפה ונזקי רטיבות?

    כאשר אנחנו מדברים על תיקי הצפה ונזקי רטיבות אנו מדברים על תיקי נזיקין לכל דבר ועניין. אחד הדברים הראשונים אותם אנו נרצה לעשות הוא לאתר את מקור הנזק ולבדוק מאיפה נזקי הרטיבות הגיעו אלינו – אלו יכולים להיות כתוצאה מהשכן שנמצא מעלינו, נזק צנרת מן הדירה שלנו, טיפול לוקה וחסר אחריות של בעל מקצוע שהיה בעבר בבניין שלנו ואף כתוצאה מצינור לקוי אשר נמצא באחריותו הבלעדית של ועד הבית ונחשב לרכוש משותף.

    בהנחה ואנחנו מדברים על נזק אשר נגרם מן הדירה שלנו לרבות נזק צנרת אנו נרצה לבדוק האם הדירה שלנו מבוטחת בביטוח דירה המכיל סעיפי נזקי מים ו/או ביטוח משכנתא אנו נרצה לפנות אל חברת ביטוח שמבטחת את הנכס שלנו.

    כאשר אנחנו מדברים על נזקי צנרת אנו למדים כי כל מקרה הוא לגופו ולכן קיים צורך בהתערבות של עורך דין המתמחה בעולמות אלו אשר יאפיין יחד איתכם את דרכי הפעולה הטובות ביותר ואל מול מי לפנות אל ערכאות משפטיות.

    כמו כן יש נזקי צנרת במסגרת רכישת דירה חדשה, ובמצב שכזה יש לפנות בדרישה ו/או תביעה מתאימה נגד הקבלן בתקופת הבדק.

    מה הם החסרונות בנזקי צנרת ומים?

    כאשר אנחנו מדברים על נזקי מים וצנרת אנו מדברים על מגוון רחב של בעיות אשר פוגעות בצורה משמעותית באיכות החיים שלנו, לכן אין מן הנמנע שנרצה לטפל בראש ובראשונה בבעיית הרטיבות ולאחר מכן לתבוע את הפיצויים שמגיעים לנו. בין החסרונות בנזקי צנרת ומים אנו רואים:

    • פגיעה כלכלית – פגיעה זו נחשבת לאחת החסרונות המרכזיים כאשר אנחנו מדברים על נזקי צנרת ומים. בהנחה ומדובר בדליפה המגיעה מן הצנרת שלנו אנו נראה חשבונות מים מפוצצים, כמו כן נצטרך להשקיע כסף ומשאבים רבים בתיקון הבעיה ולבעלי מלאכה שונים. כמו כן אנו למדים כי ערך הדירה ניזוק ויורד משמעותית כאשר הדירה חוותה ו/או חווה נזקי צנרת ומים.
    • פגיעה אסתטית – כתוצאה מנזקי צנרת ומים אנו יכולים לראות מגוון רחב של קילופים, עובש וטחב אשר פוגעים בצורה משמעותית באסתטיקה של הנכס שלנו.
    • פגיעה בריאותית – עובש, טחב ופטריות הם רק חלק מן הסממנים של רטיבות בחלל שלנו ויכולים לפגוע בנו משמעותית מבחינה בריאותית.

    החשיבות בייעוץ של עורך דין המתמחה בתחום

    כאשר אנחנו מדברים על נזקי צנרת ומים אנו מדברים על עולם משפטי שלם בו קיים הצורך בהבנה משפטית רחבה לצד ניסיון ומוניטין בעבודה אל מול חברות ביטוח. עו"ד נזקי רטיבות המתמחה בתחום ידע להעריך בצורה הטובה ביותר מי אחראי אל הנזק שממנו אתם סובלו ואיזה גורם אנו נרצה לתבוע.

    כמו כן אנו למדים כי עורך דין המתמחה בתחום ידע להעריך את סיכויי ההצלחה של התביעה שלנו ואף לעיתים יוביל אותנו אל הסכמי פשרות שיחסכו לנו סחבת משפטית ארוכה ויתגלו כפתרון הטוב והאפקטיבי ביותר עבורנו.

    אמרתם עורך דין נזקי צנרת אמרתם משרד עו"ד רפי רפאלי

    משרד עורכי דין ונוטריון רפי רפאלי הינו משרד המתמחה בבתים משותפים וסכסוכי שונים לרבות טיפולים בנזקי רטיבות וברכוש משותף. עו"ד רפי רפאלי הפך במרוצת השנים לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית מרוצים ולביטוי שגור בתחום.

    רפי רפאלי שימש בעברו כבורר באגודה לתרבות הדיור וכיום משמש כיועץ חיצוני לאגודה לתרבות הדיור ובקיא בכל הנושאים המשפטיים סביב סכסוכי שכנים, בתים משותפים, נזקי רכוש משותף ועוד.

    אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ בה נאפיין את נזקי הצנרת שלכם,

    רפי רפאלי.

    לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

      לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

        חברות שיווק וקידום
        להתחלת שיחה
        לשיחת יעוץ ללא התחייבות
        היי כאן רפי
        למתי תרצה לתאם שיחת ייעוץ טלפוני ללא התחייבות