רפאלי רפי – משרד עורכי דין

לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

    ריטיינר ייעוץ משפטי לוועדי בתים

    ריטיינר ייעוץ משפטי לוועדי בתים ( ועד בית או נציגות בית משותף)

    בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב משקי בית פרטיים ובתים משותפים רבים המבינים את החשיבות בייעוץ משפטי סביב נושא הבית המשותף. כיום אנו רואים את חוק המקרקעין אשר תפקידו להגדיר את הזכויות והחובות של הדיירים המתגוררים בבית המשותף. יחד עם זאת אנו רואים סוגיות רבות הדורשות ייעוץ משפטי לשם שיפור אורח החיים וטיפול במקרים פרטניים בבית המשותף. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך משרד עורכי דין ונוטריון רפי רפאלי פה לעשות לכם מעט סדר.

    לתבוע את ועד הבית – האם זה אפשרי?

    כיום על פי דיני מקרקעין קיימת החובה לכל בית משותף לבחור עבורו נציגות אשר תפקידה יהיה לקבל החלטות שונות בנוגע לרכוש המשותף, נציגות זו תקרא – ועד בית ותהיה הנציגות אשר תפקידה לייצג את תושבי הבניין ואת כל ענייניהם. יחד עם זאת אנו למדים כי במקרים רבים האינטרסים שלנו יהיו שונים אלפי מונים מהאינטרסים של הדיירים האחרים ויהיו מקרים בהם אנו נרצה לתבוע את ועד הבית. לתבוע את ועד הבית זה אפשרי אך מדובר בפעולה הטומנת בחובה לא מעט אתגרים ודורשת מיומנות ומקצועיות בתחום.

    מהם המקרים בהם אנו נרצה לקבל ייעוץ משפטי לוועדי בתים?

    אנו רואים מגוון מקרים בהם אנו נרצה לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום לשם קבלת ייעוץ משפטי לוועדי בתים. בין המקרים השכיחים אנו רואים:

    • הגנה על חברי הנציגות מרשלנות – על נציגות הבית המשותף חלות חובות לצד זכויות כאשר נציגות יכולה לתבוע ולהיתבע, יש לזכור כי נציגי הבית המשותף אינם חסינים במקרה של התרשלות בתפקידם הנובעת לעיתים מחוסר ידע, על כן הדרכה והכוונה מעו"ד מומחה בתחום תבטיח פעולות של הנציגים בהתאם לחוק ולפסיקה תוך מינימום טעויות.
    • אי תיקון נזק ברכוש המשותף – תפקידו של ועד הבית הינו לדאוג לכל תושבי הבניין בכל הקשור לרכוש המשותף. במסגרת הפעולות הנעשות על ידי ועד הבית אנו רואים את הצורך בתחזוקה של הבניין המשותף. אנו עדים למקרים רבים בהם ישנן תקלות המגיעות מאחת מן הדירות אשר עלולות להשליך על הבניין המשותף ועל איכות החיים שלהם. במקרים של אי תיקון נזק ברכוש המשותף אנו נרצה לפנות לקבלת ייעוץ משפטי.
    • אי סדרים כספיים – במקרים בהם אנו חוששים שיש חשש לגניבת כספים מן ועד הבית ו/או לאי סדרים כספיים אנו נרצה לפנות אל עורך דין המתמחה בתחום. אי סדרים כספיים הינו מצב בו איננו יודעים לאן הכסף אותו אנו משלמים הולך והאם הוא מנוצל לשם טיפול ותחזוקת הבניין המשותף. כל כסף המגיע אל ועד הבית צריך להיות מופקד בחשבון ייעודי השייך אל ועד הבית ולהיעשות בשקיפות מלאה.
    • בעיות תשלום – במקרה בו אחד מן הדיירים לא מוכן לשלם את דמי ועד הבית ושאר תשלומים סביב הבניין המשותף אנו נרצה לפנות אל עורך דין אשר ידאג למצות את הזכויות שלנו ויפעל לשם טיפול בבעיה הפרטנית.
    • נזילות משטח דירה לרכוש המשותף – החיים בבית המשותף אינם קלים ויוצרים לעיתים רבות מחלוקות וסכסוכים רבים, סכסוכי שקנים בעקבות נזילה נחשבים לשכיחים ביותר. בהתאם לתקנון המצוי נציגות יכולה לפנות לכל בעל דירה ולבקש ממנו לבצע תיקון בדירתו לרבות תיקונים הקשורים בתשתיות וצנרת ( לקצר)
    • החלטות שהתקבלו בניגוד לדין – ועד הבית אינו יכול בשום פנים ואופן לקחת החלטות מהותיות אשר משפיעות בצורה ישירה על זכויות של דיירים הגרים בבניין המשותף. אנו רואים מגוון רחב של מקרים בהם יש צורך בהסכמת רוב בעלי הדירות בבניין המשותף לשם ביצוע מלאכות שונות. החלטות שבוצעו בניגוד לדין הינן אסורות ובמקרים כאלה אנו נרצה להתייעץ עם עורך דין.

    החשיבות בייעוץ משפטי לוועדי בתים מעורך דין המתמחה בתחום

    החיים בבית המשותף יכולים להיות לא פשוטים, אנו רואים חשיבות בלקיחת ייעוץ משפטי לוועדי בתים אך ורק מעורך דין המתמחה בתחום. מחיפוש קטן במנועי החיפוש אנו מגיעים אל עשרות ואף מאות עורכי דין המציגים את עצמם כמתמחים בדין מקרקעין וטיפול בוועדי בתים, יחד עם זאת מרחפת העננה –"איך נוכל לבחור את עורך הדין הטוב ביותר עבורנו?" ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור נכון:

    • המשולש הקדוש: ניסיון, ותק ומוניטין – בראש ובראשונה אנו נרצה לבדוק שעורך הדין איתו אנו עובדים הינו בעל ניסיון, ותק ומוניטין. עורך דין זה ידע לאפיין את הצרכים שלנו על הצד הטוב ביותר ולפעול ללא לאות לשם הבטחת האינטרסים שלנו בצורה מיומנת, מקצועית ויצירתית.
    • התמחות בדיני מקרקעין והבית המשותף – אנו רואים מגוון רחב של התמחויות בעולם עריכת הדין, עורך דין המגיע מעולם הפלילי ו/או מעולם התעבורה לאו דווקא ידע איך לגשת בצורה נכונה אל דיני מקרקעין והבית המשותף – טוב בתחומו ככל שיהיה. אנו נרצה לעבוד עם עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין והדין על הבית המשותף לרבות סכסוכי שכנים.
    • חוג לקוחות – אנו מאמינים שחוג הלקוחות של עורך הדין מעיד לא מעט על פועלו ועל איכות העבודה שלו, אנו נרצה לעבוד עם עורך דין חזק ומהימן אשר טיפל בעבר בתיקים בנושא הבית המשותף במקצועיות.

    ריטיינר ייעוץ משפטי לוועדי בתים – עו"ד רפי רפאלי

    משרד עו"ד רפי רפאלי הינו אחד מן המשרדים המובילים בישראל ומתמחה בבתים משותפים לצד סכסוכי שכנים. במסגרת התמחות המשרד אנו רואים מגוון רחב של נושאים המטופלים במקצועיות וללא פשרות, לרבות – סכסוכי שכנים, טיפול בנזקי רטיבות בדירה, צווי הרחקה והטרדה מאיימת, פינוי שוכר, לשון הרע בין שכנים, ליקויי בנייה, דיני נזיקין ועוד.

    רפי רפאלי שימש בעבר כבורר משפטי באגודה לתרבות הדיור ומשמש כיום כיועץ חיצוני לאגודה לתרבות הדיור ולשי"ל וכן לוועדי בתים ולחברות ניהול.

    רפי רפאלי בעל ניסיון רב בכל הקשור להגשת תביעות בפני המפקחת על רישום מקרקעין ו/או בפני בית המשפט בהתאמה.

    המשרד של רפי שם את הלקוח במרכז ודואג לעדכן את הלקוח בכל המתרחש בתיק לצד זמינות מלאה – מה שמאפשר לקהל הלקוחות שלנו חיים שקטים ורגועים ללא כל בעיות.

    אמרתם ריטיינר ייעוץ משפטי לוועדי בתים – אמרתם עו"ד רפי רפאלי.

     

    לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

      לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

        חברות שיווק וקידום
        להתחלת שיחה
        לשיחת יעוץ ללא התחייבות
        היי כאן רפי
        למתי תרצה לתאם שיחת ייעוץ טלפוני ללא התחייבות