רפאלי רפי – משרד עורכי דין

לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

    ריטיינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה

    בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב משקי בית, בתים משותפים ועסקים רבים בכל הקשור לעבודה יחד עם חברות אחזקה לשם עלייה ברמת איכות החיים. לפיכך מאחר ועולה הצורך בחברות אחזקה נפתחות מדי שנה עשרות ואף מאות חברות אחזקה בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת אנחנו רואים לא מעט סוגיות הקשורות סביב עולם זה הדורשות ייעוץ משפטי לשם טיפול בצורה נכונה בהליכים משפטיים שונים סביב החברה ואף שיפור אורח החיים וטיפול במקרים שונים אצל לקוחות החברה. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך משרד עורכי דין ונוטריון רפי רפאלי פה לעשות לכם מעט סדר.

    מה הם המקרים בהם אנו נרצה לקבל ייעוץ משפטי לחברות אחזקה?

    ייעוץ משפטי לחברות אחזקה הינו חלק בלתי נפרד מניהול תקין ונכון של כל מערכות החברה. כמו כן אנו למדים כי חברות אחזקה רבות נותנות שירותי ייעוץ משפטי ללקוחות שלהם במסגרת הניהול, לכן אין מן הנמנע שאנחנו נרצה לעבוד עם חברת אחזקה המתמחה בתחום. אנו רואים מקרים רבים בהם אנו נרצה לקחת ריטיינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה:

    • ייצוג מול הרשויות – במסגרת ייעוץ משפטי לחברות אחזקה תוכלו ליהנות מייצוג מלא אל מול הרשויות השונות לצד ייעוץ מקיף איך להתנהל מולם בצורה נכונה בהתאם לחוק.
    • ייעוץ משפטי לוועד הבית – אנו למדים כי חברות אחזקה רבות בוחרות לתת שירותי ייעוץ משפטי לוועדי הבית והבתים המשותפים איתם הם עובדים במסגרת השירות. במקרים בהם תרצו לתת ללקוחות שלהם מעטפת משפטית מלאה אין מן הנמנע שתצטרכו לרכוש את שירותיו של משרד עורכי דין המתמחה בעולם המשפטי לרבות עבודה עם חברות אחזקה.
    • ליווי משפטי מקיף במגוון רחב של נושאים – במסגרת ייעוץ משפטי לחברות אחזקה אנחנו מקבלים ליווי משפטי מקיף במגוון רחב של נושאים. אנו למדים כי חברות אחזקה מתעסקות עם נושאים משפטיים רבים אשר קשורים אליהם ו/או אל קהל הלקוחות שלהם – לכן אין מן הנמנע שתמיד נרצה להיות עם יד על הדופק לצד שאנחנו מקבלים ליווי נכון ואיכותני.
    • ניסוח הסכמים – אנחנו נרצה לעבוד עם משרד עורכי דין לחברות אחזקה לשם ניסוח ומעבר על הסכמים שונים, אלו יכולים להיות הסכמים אל מול הרשויות השונות, הסכמי פשרה וחוזים אל מול לקוחות עתידיים. ניסוח הסכם הוא חלק בלתי נפרד מן כל התקשרות ומוטב שהוא יעשה בצורה נכונה.
    • מכתבי התראה – במקרה שתצטרכו לשלוח מכתבי התראה ללקוחות שלכם בגין אי תשלום של אחד מן השירותים השונים תוכלו להיעזר במשרד עורכי דין המתמחה בתחום אשר יתן לכם מעטפת מלאה.
    • טיפול בסרבנים וגביית תשלום – במסגרת טיפול בסרבנים וגביית תשלום תוכלו לקבל מעטפת משפטית מלאה במקרה של סרבני תשלום. כמו כן אנו רואים כי ישנם חברות אחזקה רבות אשר לוקחות על עצמן גם גביית שכר דירה וגביית שירותים נוספים, במקרה של מחלוקות ו/או סרבנות בקרב אחד מן הדיירים תוכלו להשתמש גם בשירותי המשרד.

     

    כמו כן אלו רק חלק מן השירותים הניתנים במסגרת ריטיינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה. מוטב לציין שהשירותים השונים ניתנים בהתאמה אישית לצרכים של החברה. בין השירותים הנוספים אנו רואים – ייעוץ בנושא חברות ביטוח, הליכי גבייה של פסקי דין, הכנת כתב תביעה לצד ייצוג בבתי המשפט השונים, אכיפת תשלום, הגנה על חברי הנציגות מרשלנות, אי תיקון נזק ברכוש המשותף, אי סדרים כספיים, נזילות משטח דירה לרכוש המשותף, החלטות שהתקבלו בניגוד לדין, ייעוץ לנציגות הוועד בנושאים שונים ועבודה לפי חוק המקרקעין.

    ייעוץ משפטי כחלק משירות של חברת האחזקה

    כפי שכבר הצלחתם להבין היום ייעוץ משפטי מהווה מוצר צריכה בסיסי כמעט אצל כל חברת אחזקה, לא רק עבורה אלא גם קהל הלקוחות שלה אשר מעוניין לדעת שיש על מי לסמוך במקרה של סוגיות משפטיות שונות. לכן בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב חברות אחזקה רבות ברחבי הארץ אשר בוחרים לתת מעטפת מלאה ללקוחות שלהם ונהנים גם הם מייעוץ משפטי איכותי ונכון בהתאם לחוק המקרקעין והבתים המשותפים.

    מה העלות של ריטיינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה?

    חברות אחזקה רבות תוהות מה העלות של ריטיינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה. ניכר כי הדרישות של כל חברת אחזקה הינן שונות, לכן קשה מאוד לאמוד מה המחיר של ריטיינר ייעוץ משפטי. אנחנו רואים מגוון רחב של היבטים ומשתנים המשפיעים בצורה ישירה על המחיר, לכן אנו מניחים שהדרך הטובה ביותר לדעת מה העלות של ריטיינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה תהיה בפניה אל משרד עורכי דין רפי רפאלי אשר יאפיינו את הצרכים שלכם ויתאימו עבורכם תכנית ייעוץ משפטית בהתאמה אישית.

    החשיבות בעבודה עם משרד עורכי דין המתמחים בייעוץ משפטי לחברות אחזקה

    מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו רואים עשרות ואף מאות נותני שירות לצד עורכי דין המיצגים את עצמם כמתמחים בייעוץ משפטי לחברות אחזקה. יחד עם זאת לעיתים מרחפת עננה באוויר ותהייה – "האם מדובר בחברה הטובה ביותר עבורנו?" אף אחד מאיתנו לא רוצה להרגיש שהוא לא הגיע למקום הנכון. ייעוץ משפטי לחברות אחזקה איננה מלאכה קלה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים לצד ידע, מיומנות ויצירתיות.

    ישנם שלושה דברים שנרצה להתייחס אליהם עת בחירת משרד עורכי דין לשם רייטינר ייעוץ משפטי לחברות אחזקה:

    • ניסיון, ותק ומוניטין – אנו אוהבים לקרוא לשלושת אלו – המשולש הקדוש בבחירת משרד נכון ואיכותי לצרכים שלנו. אנחנו נרצה לבדוק שהמשרד שאיתו אנו עובדים הינו בעל ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. משרד זה ידע לאפיין את הצרכים שלנו, לגשת בצורה נכונה אל המלאכה תוך כדי שהוא מייצג את האינטרסים שלנו ושל הלקוחות שלנו על הצד הטוב ביותר בצורה מקצועית.
    • התמחות בדיני מקרקעין לצד הבית המשותף – כל משרד עורכי דין יכול לבצע את המלאכה, לא כל משרד עורכי דין יוכל לבצע את המלאכה בצורה מקצועית ומיומנת. לכן אנחנו נרצה לבדוק שהמשרד שאיתו אנו עובדים הינו מתמחה בדיני מקרקעין והבית המשותף – כך נוכל לדעת שזהו עיקר עיסוקו והגענו למקום הנכון עבורנו.
    • חוג לקוחות – חוג לקוחות של משרד עורכי דין מעיד לא מעט על פועלם ועל איכות השירות שלהם, אנחנו נרצה לראות תיקים שונים בהם לקח המשרד חלק ולשמוע מעט על חוג הלקוחות שלהם.

    ייעוץ משפטי לחברות אחזקה – רפי רפאלי

    משרד עו"ד רפי רפאלי נחשב לאחד מן המשרדים המובילים בישראל, המשרד מתמחה בבתים משותפים, סכסוכי שכנים ומספק ייעוץ משפטי לבתים משותפים וחברות אחזקה שונות. במסגרת התמחות המשרד אנו רואים מגוון רחב של נושאים המטופלים בצורה מקצועית תוך כדי שימוש בידע המקצועי, הקשרים והמוניטין אותם צברנו במהלך השנים.

    רפי רפאלי שימש בעבר כבורר משפטי באגודה לתרבות הדיור וכיום הינו יועץ חיצוני של האגודה, שי"ל ואף למספר רב של וועדי בתים וחברות ניהול ברחבי הארץ.

    רפי רפאלי בעל ניסיון רב בכל הקשור להגשת תביעות בפני המפקחת על רישום המקרקעין ובקיא בחוק על שלל צורותיו.

    אנו במשרד עו"ד רפי רפאלי מאמינים שהצלחה טמונה בשיתוף פעולה, שמים את הלקוח במרכז בכל רגע נתון ומעדכנים אותו בכל תהליך המתרחש בתיק – מה שנותן ללקוחות שלנו את האפשרות להיות רגועים ולדעת שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר.

    לא חושבים פעמיים, ייעוץ משפטי לחברות אחזקה – רפי רפאלי.

    לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

      לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

        חברות שיווק וקידום
        להתחלת שיחה
        לשיחת יעוץ ללא התחייבות
        היי כאן רפי
        למתי תרצה לתאם שיחת ייעוץ טלפוני ללא התחייבות